Forum.77rp.pl

Panel

Zawartość

Forum
LCPD
Podanie do LSPD

Zgłoś post

Powód zgłoszenia: 

Zgłoszenie zostało wysłane pomyślnie!

Dziękujemy za pomoc w utrzymywaniu porządku na forum.

Postaramy się jak najszybciej zrealizować twoje zgłoszenie.

Podanie do LSPD

Temat rozpoczęty przez hitman01,

hitman01
Imię i wiek:

Krzysztof 19
------------------------------------------------

Hex:

110000134e31ae1

Discord:

Hitman01#5161

Kilka słów o sobie:

Jestem krzysztof ma 19 gram w rp jeszcze od samp (multi na gta san andreas) gram praktycznie codziennie aktualnie jestem na ostatnim roku technikum na profilu technik mechatronik lubię gry sport samochody i wszystko co związane z militariami już od dłuższego czasu zajmuję się tworzeniem grafik (ubrań, pojazdów, logotypów) i hendlingów do fivem
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Co skłoniło Cię do napisania podania?:

Do napisania podania skłonił mnie fakt iż na tej wyspie jeszcze nie byłem w lspd i to że lubię odgrywać fp podchodzę do tego w pełni imersyjnie i z pełną powagą zawsze wczuwam się w 100% w daną postać czy to lspd czy Shieriff skłoniło mnie również to iż tutejsze lspd ma braki w ludziach zauważyłem również parę niedociągnięć wynikające pewnie z natłoku pracy bądź braku odpowiednich szkoleń z chęcią pomógł bym to dopracować by rozgrywka dyła przyjemniejsza (nawet jak podanie zostanie odrzucone z chęcią służę pomocą) pragnę pilnować porządku na wyspie i podnosić poziom jak i jakość usług zapewnianych przez jednostkę
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Historia Twojej kariery na scenie Role Play oraz w jakich frakcjach/organizacjach miałeś okazję grać: